Tv-reklamer er dyre. Derfor er det afgørende, at de virker

DåsetelefonEr din tv-reklame god?

Når der bruges mange penge på indrykning, er det en god idé at sikre sig, at tv-reklamen virker, og virker efter hensigten:

  • Har man set den?
  • Hvad synes man om den?
  • Har filmen den ønskede effekt?

Vi har i de senere år testet mere end 100 reklamefilm i vores eget Reklamefilmsbarometer.

Metode

Tv-reklamer testes i vores internetpanel. Her afspilles filmen for mere end 1.000 mennesker. Der kan efterfølgende nedbrydes på kerne- og sekundære målgrupper.

Vi måler typisk på, om man har set filmen/annoncen, om man synes den er god og hvilken effekt den har på 11 kriterier.

Tidsplan

Hvis timingen passer med ordinær udsendelse i DK-panelet vil sådan en opgave kunne løses på ca. 1 uge.

Pris

En tv-reklame kan testes for ca. 5.000 kr. i vores Danmarkspanel. Prisen indbefatter en fuld afrapportering i PowerPoint med figurer, tabeller og læsevejledning.


Din Bilpartner

Din Bilpartner

KIMs

KIMs

Kokken & Jomfruen

Kokken & Jomfruen

Odense Marcipan

Odense Marcipan

OK Benzin

OK Benzin

Royal Unibrew

Royal Unibrew

Rynkeby

Rynkeby

Vi løser over 200 analyseopgaver hvert år. Skal vi også hjælpe dig?