Din performance på markedet i forhold til 8 succeskriterier

Vi kan tage temperaturen på dit marked og tegne et præcist billede af et mærkes position på de væsentligste områder – 8 kriterier. Målingen kommer således hele vejen rundt om dit produkt/brand. Også for alle dine konkurrenter. Med andre ord en fuldstændig brancherapport. Det lyder dyrt – men det er det ikke. Grundtanken har været at skabe et omkostningsbilligt værktøj, som giver en masse information om, hvorledes et produkt performer på markedet i forhold til 8 succeskriterier:

  1. Uhjulpet kendskab
  2. Hjulpet kendskab
  3. Viden (hvor mange kan vurdere kvaliteten af produktet/ydelsen?)
  4. Vilje til køb (hvor mange overvejer at købe/benytte?)
  5. Hvor mange er positive over for produktkvaliteten?
  6. Hvor mange synes produktet er blandt markedets bedste?
  7. Hvor mange synes produktet er unikt?
  8. Hvor mange synes produktet er luksus eller et godt køb?

Vi kalder produktet for en 360 graders temperaturmåling, fordi det kommer hele vejen rundt om produktet. Fra kendskab over produktevaluering til profil. Således at man får et solidt overblik på de væsentligste nøgletal.

Metode

Dataindsamling foregår via vores Danmarkspanel (se særskilt omtale af det produkt). Der er således mindst 500 besvarelser i undersøgelsen.

Tidsplan

En 360 graders temperaturmåling tager ca. 1 - 1½ uge at gennemføre.

Pris

Prisen afhænger af produkter og mærker der skal spørges til. Har du 6 - 8 produkter/brands kan vi lave undersøgelsen for kr. 10.000,- til trods for at du får svar på hele 60 - 80 spørgsmål. Prisen indbefatter en fuld afrapportering i PowerPoint med figurer, tabeller og læsevejledning.


Din Bilpartner

Din Bilpartner

KIMs

KIMs

Kokken & Jomfruen

Kokken & Jomfruen

Odense Marcipan

Odense Marcipan

OK Benzin

OK Benzin

Royal Unibrew

Royal Unibrew

Rynkeby

Rynkeby

Vi løser over 200 analyseopgaver hvert år. Skal vi også hjælpe dig?