Kendskab er en grundforudsætning for ens salgsmuligheder

Man kan ikke efterspørge noget fra nogen, man ikke har hørt om. Og vi vil gerne tilføje, at man næppe heller vil købe noget fra nogen, man ikke kan vurdere.

Derfor måler vi typisk både kendskab og kundskab. Og kendskabet måles på 3 niveauer: Top-of-mind, in-mind og hjulpet.

Metode

Hvis kendskabet skal afdækkes blandt forbrugerne gennemføres analysen som Webmåling i vores internetpanel. Er fokus på b-to-b, så løses opgaven typisk via telefoninterview.

Tidsplan

Ca. 1 – 2 uger.

Pris

En almindelig kendskabsmåling blandt forbrugerne vil typisk koste ca. 5.000 kr. for et mærke. Prisen øges hvis der skal måles på mere end 1 mærke. Ved 5 mærker er prisen således 7.500 kr.

Ved b-to-b-målinger er prisen meget afhængig af målgruppen. Nogle analysedeltagere er sværere at finde end andre.


Din Bilpartner

Din Bilpartner

KIMs

KIMs

Kokken & Jomfruen

Kokken & Jomfruen

Odense Marcipan

Odense Marcipan

OK Benzin

OK Benzin

Royal Unibrew

Royal Unibrew

Rynkeby

Rynkeby

Vi løser over 200 analyseopgaver hvert år. Skal vi også hjælpe dig?