Med teleservice kan både præcision og tilfredshed øges

Du ved, hvor uprofessionelt det er at få et brev med din forgængers navn på! Opdaterede kontaktoplysninger på potentielle og nuværende kunder er afgørende for at kunne målrette salgsindsatsen. Ikke desto mindre er det ofte det, som sælgere og andre i virksomheden ikke får gjort i en travl hverdag, hvor rutineprægede opgaver let kommer bagerst i køen. Vi tilbyder derfor teleservice, hvor vi sørger for opdatering af kontaktoplysninger.

Du ved også hvordan det virker, når tjeneren spørger om maden smager godt eller når hotellet ringer efter du er kommet hjem og spørger til din oplevelse af opholdet. Derfor tilbyder vi også opfølgningsinterview. Sender du breve ud, ringer vi gerne for at sikre, at de bliver læst og spørger til om de ønsker en dialog med dig.

Det sikrer dig en hjælpende hånd i salgsprocessen, og samtidigt får du viden om markedet, målgruppen og kontaktoplysninger på potentielle kundeemner.

Metode

Telefoninterview. Vi har erfarne interviewere og kan ringe både dag og aften.

Tidsplan

Målgruppen og antallet afgør, hvor lang tid vi behøver for at ringe emnerne igennem.

Pris

I de fleste tilfælde arbejder vi efter tid. Interviewtiden koster 225 kr./time og dertil skal lægges 4 – 10 konsulenttimer (briefing, supervision, projektledelse m.m.)


Din Bilpartner

Din Bilpartner

KIMs

KIMs

Kokken & Jomfruen

Kokken & Jomfruen

Odense Marcipan

Odense Marcipan

OK Benzin

OK Benzin

Royal Unibrew

Royal Unibrew

Rynkeby

Rynkeby

Vi løser over 200 analyseopgaver hvert år. Skal vi også hjælpe dig?