Fra demografika til medievaner. Og ca. 1.000 andre ting.

Hvad ved du egentligt om din målgruppe? Ofte har man blot en vag idé om kønsfordeling og aldersinterval. I sjældne tilfælde er billedet mere nuanceret. Måske ved man lidt om indkomstniveau og kan gætte lidt på medieforbruget. Men det er slet ikke nok.

Forudsætningen for at opnå succesfuld kommunikation og afsætning til et givet segment, er relevans og attraktivitet i alt, hvad man byder ind med over for dette. Vi kan hjælpe dig med at få udførlig indsigt i din målgruppes karakteristika, vaner, holdninger, medievaner, livsstil, interesser og 1.000 andre ting. Med en profilrapport fra A&B ANALYSE tager du et væsentligt skridt på vejen mod succes.

Få svar på alt om de segmenter du interesserer dig for. Vi kan fortælle dig om alt fra demografika til medievaner. Men også om adfærd, interesser, holdninger og sågar om de ejer en kat eller går med briller.

Metode

Til dette produkt benytter vi Gallups Index DK. En undersøgelse med ca. 24.000 årlige interview, der løbende måler danskernes medie- og mærkevareforbrug samt livsstil, adfærd, interesser, fritidsaktiviteter og holdninger. Samt meget, meget mere.

Tidsplan

Oftest kan vil løse opgaven på mindre end 1 time. Pga. en gennemtænkt afrapporteringsform får du en særlig Excel-rapport med tabeller, figurer og kompasroser.

Pris

En profilrapport koster kr. 3.000,- Oftest behøver man flere og derfor opnår man mængderabat ved køb af mere end en rapport.


Din Bilpartner

Din Bilpartner

KIMs

KIMs

Kokken & Jomfruen

Kokken & Jomfruen

Odense Marcipan

Odense Marcipan

OK Benzin

OK Benzin

Royal Unibrew

Royal Unibrew

Rynkeby

Rynkeby

Vi løser over 200 analyseopgaver hvert år. Skal vi også hjælpe dig?