Sandsynligvis. Vores seneste måling viser nemlig, at i 4 ud af 10 hjem forventes årets julegavebudget at blive anderledes end sidste år. Og i langt de fleste af disse tilfælde forventes julegavebudgettet desværre at blive mindre. Spørgsmål: Køb af julegaver i år – er det din ambition at bruge færre eller flere penge på det, end du plejer i andre …
Hver tredje ung får fast tilskud fra mor og far
Forældre spiller en stadig større økonomisk rolle i børnenes liv – også i årene efter, at de er flyttet hjemmefra.
Grøntsager skaber dårlig stemning
Blomkål, broccoli, gulerødder og løg er ikke bare grøntsager. De er også kilde til konflikter og dårlig stemning i mange danske hjem.
58% af boligorganisationerne i ghettoer og udsatte boligområder mener, at politiet er for lidt til stede
På bare to år er der sket et markant fald i politiets tilstedeværelse i ghettoer og andre udsatte områder, viser en ny undersøgelse.
Kender du din position på markedet?
Tag temperaturen på dit marked. Aflæs hvordan det går dig i forhold på en række succeskriterier. Og spejl dine resultater i forhold til dine konkurrenter. En 360 Graders Temperaturmåling er uden sammenligning vores mest solgte analysekoncept. Meget viden. Nemt at bruge internt. Prismæssigt overkommeligt. Læs mere om produktet her.
Spørg forbrugerne
Fortæl os, hvad du gerne vil vide noget om. Så finder vi svarene til dig og din organisation. To gange hver måned sender vi spørgsmål ud i vores panel for en håndfuld kunder. Hvis du har interesse i helt almindelige danskere, er du også velkommen til at stille spørgsmål. Du kan læse mere om vores Danmarkspanel her.
Segmentering er nøglen til succes
Den der vil være noget for alle – ender med ikke at være noget for nogen. Det er de færreste virksomheder, der kan overleve med en markedstilgang, der bærer overskriften “One size fits all”. Faktisk ligger nøglen til succes gemt i evnen til at udvælge og forstå målgrupperne på en måde, hvor man skaber en relevans og målrettethed via en …
Gratis omtale…
… eller i hvert tilfælde næsten. Et enkelt spørgsmål i vores Danmarkspanel koster kun 1.000,- kr. I forhold til de fleste mediers indrykningspriser er det næsten at regne for gratis. Er spørgsmålet begavet – og svaret interessant – skal medierne nok omtale analyseresultatet. Prøv blot at google “a&b analyse”. Så vil du se hvor mange historier i danske medier, vi …
Fødevarevirksomheder er vores speciale
“Hvis du er fødevarevirksomhed giver det ikke mening – ikke at tale med os”. Lyder det for kækt? Eller for selvhævdende? Måske. Men det er nu heller ikke os selv, der siger det. Det gør vores kunder. Og vi har da mange fødevarevirksomheder blandt vores kunder. Og flere af vores konkrete analyseprodukter er ligefrem udviklet til brug for fødevarevirksomheder. Så …
Madskandaler
Mænd er ligeglad med madskandaler. Lige nu ruller kødskandale efter kødskandale i medierne, og det får danske forbrugere til at miste tillid til danske fødevarer. Men der er stor forskel på, hvordan mænd og kvinder reagerer. I en undersøgelse foretaget af A&B Analyse for FødevareWatch, svarer 37% af kvinderne, at de har lavere tillid til danske fødevarer efter omtalen af …
- Page 1 of 2
- 1
- 2